012-3123786 (Hamdan) superkerimo@gmail.com
Select Page

ANDA MENGALAMI GANGGUAN HAIWAN PEROSAK PADA TANAMAN ANDA?

SKROL KE BAWAH UNTUK MENCARI PENAWARNYA.

ADAKAH ANDA MENGHADAPI MASALAH SERANGAN MONYET, BABI HUTAN ATAU TIKUS DI KEBUN ATAU KEDIAMAN ANDA..??

Dah bermacam-macam cara dan petua anda cuba tapi masih belum dapat mengatasinya…

Pernahkah anda dengar peroduk bernama KERIMO?

PERTAMA DI MALAYSIA

Rasanya belum pernah kan, sebab produk ini memang produk baru. Dihasilkan pada awal tahun 2015 dan setelah diuji kaji, pada bulan Oktober 2015 barulah produk ini mula diperkenalkan. Ianya adalah yang pertama di Malaysia!

In shaa Allah KERIMO dapat bantu anda mengatasi masalah tersebut. KERIMO telah terbukti berkesan menghalau monyet, babi hutan, tikus, musang, kerbau dan lain-lain.

“Bro.. amacam KERIMO haritu? Berkesan Tak?”

“SANGAT BERKESAN..lepas maghrib letak..malam tu jugak geng-geng tikus tu pindah. Sampai sekarang tak ada bunyi atas siling lagi..rasa sunyi pulak… Bagi kat kawan sikit..dia letak atas siling..mlm tu jugak disko atas siling tutup..”

~ Zama Hashim – Kemaman, Terengganu

APA ITU KERIMO?

KERIMO ialah singkatan daripada perkataan “KEncing RIMO” (kencing harimau – dalam loghat Perak). Sebatian ini diperbuat daripada bahan-bahan ORGANIK dan mengeluarkan BAU yang menyamai bau kencing harimau. Tapi ianya BUKAN RACUN tau.. dan BUKAN NAJIS, cuma baunya saja yg seakan-akan bau kencing harimau..bukan kencing harimau betul-betul OK.

KERIMO mampu menghalau/menghindar haiwan-haiwan perosak tanaman dan mengganggu kediaman seperti TIKUS, MONYET, BABI HUTAN, KELAWAR, MUSANG, KERBAU dll dari memasuki kawasan kita..

Bau sedikit Hamis seakan akan bau kencing harimau membuatkan kera dan beruk lari mencicit tidak berani mendekati kawasan disembur KERIMO. Malah babi hutan juga langsung tidak menampak bekas baru. Malah saya boleh tanam pokok kelapa tanpa perlu membuat pagar zink bagi menguji keberkesanan KERIMO ini.

TIDAK BERACUN

KERIMO telah disahkan “tidak disenaraikan dalam Jadual 1 Akta Racun Makhluk Perosak 1974” oleh BAHAGIAN KAWALAN RACUN PEROSAK, JABATAN PERTANIAN pada 5 hb April 2016 dengan nombor rujukan JP KRP 207/12/705.

Jadi haiwan-haiwan tersebut tak mati?

Ya TAK MATI. Tapi haiwan-haiwan tu akan beredar ke tempat lain. Jadi tempat kita akan selamat dari gangguan mereka. Lagipun kita tak perlu susah-susah nk cari bangkai mereka sebab KERIMO tak bunuh haiwan – haiwan tersebut. Bayangkan kalau kita guna racun, jadi satu hal pulak nak cari bangkai tikus kat atas siling rumah atau dalam stor. Siap dengan bau lagi.

KENAPA PERLU KERIMO?

Z

TIDAK BERACUN

KERIMO bukan racun. Kita bukan bunuh haiwan tersebut. Kita halau jer..so takde lah rasa bersalah atau rasa kesian tengok monyet mati..tak la susah nak cari bangkai tikus kat atas siling bagai. Memang tak mati pun cuma haiwan2 tu beredar ke tempat lain jer bila kita guna KERIMO.

Z

MUDAH

KERIMO senang digunakan. Letakkan sahaja dalam botol yang sudah ditebuk lubang kecil – kecil supaya bau dia keluar. Kemudian gantung keliling kebun atau rumah kita pada jarak 20 kaki setiap satu. Kalau untuk halau tikus kat rumah, letak sahaja gel kerimo tu kat laluan tikus atau atas siling atau kat sarang dia. InShaAllah tikus akan lari.

Z

BERKESAN

KERIMO terbukti berkesan. YA, MEMANG BERKESAN. Sudah lebih setahun dalam pasaran dan hampir semua pengguna memberikan feedback yang positif tentang keberkesanan KERIMO ni.

Z

INOVASI BARU

Pertama di Malaysia. KERIMO merupakan produk terkini yang sedang HOT dalam pasaran.. inovasi baru dalam menangani masalah haiwan perosak tanaman dan mengganggu kediaman.

Z

PRODUK TEMPATAN

KERIMO memang original Buatan Malaysia, bahan-bahannya semua dari bahan tempatan. Rasanya kat luar negara pun belum ada produk sehebat ini.. Bangga bro Malaysia ada produk bagus yang dah terbukti berkesan.

Z

ORGANIK

KERIMO dibuat dari bahan-bahan ORGANIK. Bersih dan suci. Anda tak perlu risau tentang bahan kimia yang kadang – kadang lebih merosakkan tanaman.

Z

DIIKTIRAF

KERIMO telah disahkan oleh Bahagian Kawalan Racun Perosak, Jabatan Pertanian sebagai bahan yang “tidak disenaraikan dalam Jadual 1 Akta Racun Makhluk Perosak 1974”.

Z

TAHAN LAMA

KERIMO kebiasaanya dapat bertahan sehingga sebulan. Selagi gel KERIMO lembab, akan tahan baunya.

Z

MENJIMATKAN

Sebotol KERIMO 500ML boleh dicairkan dengan 10 Liter Air. 1 Botol untuk kegunaan 3 Ekar tanah Sebulan.

BETUL KE KERIMO BERKESAN?

Alhamdulillah, sejak diperkenalkan, ramai orang sudah menggunakan KERIMO dan feedback yang diterima daripada mereka amat positive dan memberangsangkan. Boleh lihat screenshot daripada pengguna yang berpuas hati tentang keberkesanan KERIMO ini.

DANAFARM

(DIMILIKI OLEH :DANAZMIR CONSULTANCY SDN BHD)

Batu 28 3/4 Kota Lama Kiri
33000 Kuala Kangsar
Perak

HQ

Loading...